Ogłoszenie nr 48221 o wolnym stanowisku starszy referent w Wydziale Ruchu Drogowego w Komendzie Powiatowej Policji w Hajnówce
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W HAJNÓWCE
Ogłoszenie o naborze nr: 48221 z dnia 27 maja 2019 roku
Komendant Powiatowy Policji w Hajnówce poszukuje kandydata na stanowisko:
STARSZY REFERENT w Wydziale Ruchu Drogowego
Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Hajnówce
17-200 Hajnówka
ul. Armii Krajowej 1
WARUNKI PRACY:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca o charakterze biurowym, jednozmianowa;
-
kontakty bezpośrednie i telefoniczne z policjantami i pracownikami KPP w Hajnówce oraz KWP
w Białymstoku; -
kontakty z podmiotami zewnętrznymi, np. Starostwo Powiatowe w Hajnówce.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
-
stanowisko usytuowane jest na parterze budynku;
-
narzędzia i materiały pracy: biurko, telefon, komputer, drukarka, faks, szafy biurowe;
-
praca przy oświetleniu dziennym i sztucznym;
-
praca przy monitorze ekranowym;
-
pomieszczenie ogrzewane.
ZAKRES ZADAŃ:
-
Zapewnienie prawidłowej i sprawnej obsługi kancelaryjno - biurowej Wydziału Ruchu Drogowego
w szczególności przyjmowania przesyłek i korespondencji adresowanej do Wydziału Ruchu Drogowego
i kwitowania tej korespondencji w sekretariacie KPP, rejestrowanie przyjętej korespondencji w dziennikach
i rejestrach Wydziału Ruchu Drogowego i przedkładania jej do zadekretowania Naczelnikowi Wydziału Ruchu Drogowego. -
Prowadzenie rejestrów kart Mrd 5,teczek, dzienników i ksiąg ewidencyjnych oraz innych rejestrów niezbędnych do zapewnienia sprawnej obsługi kancelaryjno - biurowej Wydziału Ruchu Drogowego.
-
Rejestracja, wprowadzanie i modyfikacja kart Mrd 5, rozstrzygnięć sądowych i decyzji do systemu KSIP.
-
Rejestracja, wprowadzanie i modyfikacja kart Mrd 2 (SEWIK) oraz sprawdzanie i weryfikacja pod kątem prawidłowości wprowadzania danych oraz GPS.
-
Sprawdzanie danych w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w celu wydawania zaświadczeń podmiotom i osobom fizycznym oraz prowadzenie ewidencji (rejestru) udostępnionych danych.
-
Wprowadzenie do elektronicznego systemu zawiadomień do Funduszu Gwarancyjnego.
-
Odpisywanie pism do urzędów, instytucji ,starostw, komend i firm ubezpieczeniowych.
-
Odczytywanie danych statystycznych z SESPol.
-
Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem i aktualizacją Krajowej Mapy Zagrożeń.
-
Przygotowanie materiału podlegających przekazaniu do składnicy, sporządzanie spisów zdawczo - odbiorczych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
-
Wykształcenie średnie
-
Obsługa komputera (pakiet MsOffice)
-
Organizacja pracy własnej
- < >
Wysoka kultura osobista
-
Dokładność, rzetelność
-
Umiejętność redagowania
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE:
-
Wykształcenie wyższe
-
Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy (praca w sekretariacie)
-
Znajomość przepisów dot. pracy kancelaryjnej
-
Znajomość przepisów w zakresie działalności archiwalnej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
-
CV i list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
-
Dokumenty należy złożyć do: 07 czerwca 2019 r.
-
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Hajnówce
ul. Armii Krajowej 1
17-200 Hajnówka
z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko starszego referenta WRD”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Hajnówce ul. Armii Krajowej 1 kpp@hajnowka.bk.policja.gov.pl
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: Zgodnie z art. 37 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Komendant Powiatowy Policji w Hajnówce wyznaczył w podległej jednostce inspektora ochrony danych, kontakt: ul. Armii Krajowej 1, 17-200 Hajnówka. Dane umieszczono na stronie BIP KPP w Hajnówce.
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
-
Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko – na podstawie ustawy o służbie cywilnej, natomiast udzielona przez Panią/Pana zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (nie wynikających z powyższych przepisów) zawartych
w złożonych przez Panią/Pana dokumentach (np. adres e-mail, nr telefonu, wizerunek) przez Komendę Powiatową Policji w Hajnówce. -
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). - < >
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
-
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. -
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.Przewidziane wynagrodzenie: 2.250,10 zł brutto
Termin zatrudnienia: 01.07.2019 r.
Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie
w przypadku braku adresu e-mail).Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- sprawdzian wiedzy merytorycznej,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 8310426.
Pliki do pobrania
-
oświadczenie
Data publikacji 27.05.2019 11:08(pdf 413.7 KB)